The Power of the Internet for LearningMoving from Promise to Practice
|
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Kapitel
- 1. The Power of The Internet for Learning (Seite 1 - 16)
- 2. Seizing the Opportunity (Seite 17 - 36)
- 3. Professional Development - How Technology can enhance teaching (Seite 39 - 52)
- 4. Correcting a Paucity of Research and Development (Seite 55 - 66)
- 5. Compelling Online Content (Seite 69 - 84)
- 6. Removing Regulatory Restriction to E-Learning (Seite 87 - 100)
- 7. Privacy, Protection and 'Safe Streets' (Seite 103 - 112)
- 8. Funding for E-Learning - A Continuing Challenge (Seite 115 - 125)
- 9. Moving from Promise to Practice - A Call to Action (Seite 127 - 134)
Diese Broschüre erwähnt ...
Diese Broschüre erwähnt vermutlich nicht ...
Tagcloud
Zitate in der Broschüre
We also leamed that the most important ingredient is not money. It is the presence of a local hero or heroes with the vision, courage, and starnina to challenge the status quo. Absent this ingredient, more money will be of little benefit.
in der Broschüre The Power of the Internet for Learning (2000) im Text The Power of The Internet for Learning auf Seite 3Volltext dieses Dokuments
Moving from Promise to Practice: Report as PDF File (: , 5495 kByte; : 2021-03-21) |
Anderswo suchen
Beat und diese Broschüre
Beat hat diese Broschüre während seiner Assistenzzeit an der ETH Zürich ins Biblionetz aufgenommen. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.