Empowering the Teachers with the NAPOJ - A Grassroots Movement Towards Computing Teachers Community of PracticeAndrej Brodnik, Matija Lokar
Zu finden in: Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics (Seite 3 bis 14), 2019
|
|
Zusammenfassungen
Computing is a relatively new area in high school education, not only in Slovenia but worldwide. Therefore, there is lack of qualified Computing teachers. However, even the existing ones often feel isolated and consequently insecure. The latter often stems from lack of trust in their own teaching practices. These feeling can be alleviated through participation in a Community of practice (CoP).
Von Andrej Brodnik, Matija Lokar im Konferenz-Band Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics (2019) im Text Empowering the Teachers with the NAPOJ - A Grassroots Movement Towards Computing Teachers Community of Practice Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Personen KB IB clear | Andrej Brodnik , Allison Elliott Tew , Ria Galanos , Mark Guzdial , Matija Lokar , Nataša Mori , Briana B. Morrison , Lijun Ni , Matija Pretnar | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | LehrerInteacher , Schuleschool | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bücher |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Texte |
|
Dieses Konferenz-Paper erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Kinder, Lernen, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Empowering the Teachers with the NAPOJ - A Grassroots Movement Towards Computing Teachers Community of Practice: Artikel als Volltext @ Springer (: , 812 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.