Personen mit Mel
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Suvi Melakoski-Vistbacka |
Targeting program visualizations (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Gloria Melara Vides |
Defining multimedia courses within a computer science education (panel) (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) | |
Daniel Melchior |
Entwicklung adaptiver Backends für Lernplattformen (2021) | Siehe Entwicklung adaptiver Backends für Lernplattformen (2021) |
Jorge Melegati |
Perceived Benefits and Challenges of Learning Startup Methodologies for Software Engineering Students (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Giuseppe Melfi |
Erfahrungen von Schulleiter*innen in der deutsch-, italienisch- und französischsprachigen Schweiz im Schuljahr 2021/2022 während der COVID-19-Pandemie (2023) Grundlagen - Theoretische Konzeption und Methoden (2014) | |
Mark Melia |
Semantic Modelling of Learning Objects and Instruction (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) Pedagogical Validation of Courseware (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale) Semantically-enabled Model Driven Course Composition (2006) (erschienen in Proceedings of the 1st Doctoral Consortium in Technology Enhanced Learning) | |
Erica Melis |
Results From Action Analysis in an Interactive Learning Environment (2007) Interactive Concept Mapping in ActiveMath (2005) (erschienen in DeLFI 2005) Integrating Learning Object Repositories Using a Mediator Architecture (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) LeActiveMath (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) Design und Evaluation von interaktiven webbasierten Bruchrechenaufgaben (2011) (erschienen in DeLFI 2011) | |
Michelle Melish |
Agile Software Development Study Away (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Eva Mell |
Macht das Handy gar nicht süchtig? (2024) | Siehe Macht das Handy gar nicht süchtig? (2024) |
Harvey Mellar |
Adult Learners and ICT (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) Formative E-Assessment (2011) (erschienen in Investigations of E-Learning Patterns) | |
Anne Christe de Mello |
DÉCODAGE C1 (2020) | Siehe DÉCODAGE C1 (2020) |
Drew Mellor |
The machine intelligence Hex project (2005) (erschienen in Computer Science Education 4/2005) | |
Suzanne Mello-Stark |
A Multi-Institutional Study of Learning via Student Involvement in Humanitarian Free and Open Source Software Projects (2015) Student Contributions to Humanitarian Free and Open Source Software (HFOSS) (Abstract Only) (2015) | |
Jonathan Melmoth |
Ganz easy programmieren lernen: Scratch (2017) | Siehe Ganz easy programmieren lernen: Scratch (2017) |
Rubens N. Melo |
Accessibility, Digital Libraries and Semantic Web Standards in an E-Learning Architecture (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) | |
Ricardo Melo Casseb do Carmo |
Utilizing gamification with social network to aid students in programming languages lessons in higher education IT courses (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Jimm Meloy |
Renaissance eLearning (2005) | Siehe Renaissance eLearning (2005) |
Andrew Meltzoff |
Foundations and Opportunities for an Interdisciplinary Science of Learning (2006) (erschienen in The Cambridge Handbook of the Learning Sciences) | |
Oliver Melvin |
Describing Elementary Students' Interactions in K-5 Puzzle-based Computer Science Environments using the Collaborative Computing Observation Instrumen (2017) (erschienen in ICER 2017) | |
Conny Melzer |
Inklusion digital! (2023) | Siehe Inklusion digital! (2023) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.12.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)