Handbook of College Reading and Study Strategy Research3rd edition
Rona F. Flippo, Thomas W. Bean
,
|
Diese Seite wurde seit mehr als 7 Monaten inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
The most comprehensive and up-to-date source available for college reading and study strategy practitioners and administrators, the Third Edition of the Handbook of College Reading and Study Strategy Research reflects and responds to changing demographics as well as politics and policy concerns in the field since the publication of the previous edition. In this thorough and systematic examination of theory, research, and practice, the Handbook offers information to help college reading teachers to make better instructional decisions; justification for programmatic implementations for administrators; and a complete compendium of both theory and practice to better prepare graduate students to understand the parameters and issues of this field. The Handbook is an essential resource for professionals, researchers, and students as they continue to study, research, learn, and share more about college reading and study strategies. Addressing current and emerging theories of knowledge, subjects, and trends impacting the field, the Third Edition features new topics such as disciplinary literacy, social media, and gaming theory.
Von Klappentext im Buch Handbook of College Reading and Study Strategy Research (2018) Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | LehrerInteacher , Lesekompetenz , Politikpolitics , social media / Soziale Mediensocial networking software |
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Schule, Unterricht |
Anderswo suchen
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.