Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom |
![]() |

Zusammenfassungen

Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom collects research on the implementation of classroom assessment techniques in technology-enhanced learning environments. Building on research conducted by a multinational and multidisciplinary team of learning technology experts, and specialists from around the globe, this book addresses these discrepancies. With contributions from major researchers in education technology, testing and assessment, and education psychology, this book contributes to a holistic approach for building the information infrastructure of the 21st Century school.
Dieses Buch erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | B. S. Bloom | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | data literacy
, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||
![]() Texte |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Kinder, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen 
- Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Joke Voogt, Gerald Knezek, Rhonda Christensen, Kwok-Wing Lai) (2018)
- 39. Progress and Challenges for Automated Scoring and Feedback Systems for Large-Scale Assessments (Denise Whitelock, Duygu Bektik)
- 39. Progress and Challenges for Automated Scoring and Feedback Systems for Large-Scale Assessments (Denise Whitelock, Duygu Bektik)
Volltext dieses Dokuments
![]() | Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom: Gesamtes Buch als Volltext (![]() ![]() |
Bibliographisches 
Titel | Format | Bez. | Aufl. | Jahr | ISBN | ||||||
Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom | E | - | - | 0 | 113802113X | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.