Learning PersonalizedThe Evolution of the Contemporary Classroom
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
A real-world action plan for educators to create personalized learning experiences
Learning Personalized: The Evolution of the Contemporary Classroom provides teachers, administrators, and educational leaders with a clear and practical guide to personalized learning. Written by respected teachers and leading educational consultants Allison Zmuda, Greg Curtis, and Diane Ullman, this comprehensive resource explores what personalized learning looks like, how it changes the roles and responsibilities of every stakeholder, and why it inspires innovation. The authors explain that, in order to create highly effective personalized learning experiences, a new instructional design is required that is based loosely on the traditional model of apprenticeship: learning by doing.
Learning Personalized challenges educators to rethink the fundamental principles of schooling that honors students' natural willingness to play, problem solve, fail, re-imagine, and share. This groundbreaking resource:
Von Klappentext im Buch Learning Personalized (2015) Learning Personalized challenges educators to rethink the fundamental principles of schooling that honors students' natural willingness to play, problem solve, fail, re-imagine, and share. This groundbreaking resource:
- Explores the elements of personalized learning and offers a framework to achieve it
- Provides a roadmap for enrolling relevant stakeholders to create a personalized learning vision and reimagine new roles and responsibilities
- Addresses needs and provides guidance specific to the job descriptions of various types of educators, administrators, and other staff
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, Eltern, Kinder, Lehrplan 21, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.