Zusammenfassungen
Educational technologies are becoming more commonplace across the K-12 curriculum. In particular, the use of innovative digital technology is expanding the potential of arts education, presenting new opportunitiesuand challengesuto both curricular design and pedagogical practice. Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration brings together a variety of perspectives, research, and case studies that emphasize a pedagogical awareness of diverse learning styles, while highlighting issues of ethics and equality across the educational landscape. This timely publication is aimed at K-12 arts educators leading classrooms focusing on dance, drama, media, music, and the visual arts, as well as pre-service teachers, museum and gallery educators, policymakers, and designers of academic curricula.
Von Klappentext im Buch Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration (2015) Dieses Buch erwähnt ...
Personen KB IB clear | Hubert L. Dreyfus , S. Dreyfus , Margaret L. Hilton , James W. Pellegrino , Carlina Rinaldi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Designdesign , Digitalisierung , Edmodo , LehrerInteacher , microbloggingmicroblogging , Reggio-PädagogikReggio approach , Technologietechnology , Zone of Proximal Development | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Lernen, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration: Gesamtes Buch als Volltext (: , 5927 kByte) |
Bibliographisches
Titel | Format | Bez. | Aufl. | Jahr | ISBN | ||||||
Revolutionizing Arts Education in K-12 Classrooms through Technological Integration | E | - | - | 0 | 146668271X |
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.