Zusammenfassungen
Deep Learning has claimed the attention of educators and policymakers around the world. This book not only defines what deep learning is, but takes up the question of how to mobilize complex, whole-system change and transform learning for all students.
Deep Learning is a global partnership that works to: transform the role of teachers to that of activators who design experiences that build global competencies using real-life problem solving; and supports schools, districts, and systems to shift practice and how to measure learning in authentic ways. This comprehensive strategy incorporates practical tools and processes to engage students, educators, and families in new partnerships and drive deep learning.
Dieses Buch erwähnt ...
![]() Begriffe KB IB clear | LehrerIn teacher
, Lernen learning
, Problemlösefähigkeit problem solving skills
, Schule school
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Kinder, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen 
- Handbuch Lernen mit digitalen Medien (3. Auflage) - Wege der Transformation (Gerold Brägger, Hans-Günter Rolff) (2025)
- 31. Deep Learning and Artificial Intelligence (Michael Fullan)
- 31. Deep Learning and Artificial Intelligence (Michael Fullan)
Volltext dieses Dokuments
Anderswo suchen 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

LehrerIn
Lernen
Problemlösefähigkeit
Schule
Biblionetz-History