Computer Science Education 3/2009
Diese Seite wurde seit 4 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Kapitel
- A comprehensive survey on the status of social and professional issues in United States undergraduate computer science programs and recommendations (Seite 137 - 153) (Carol Spradling, Leen-Kiat Soh, Charles Ansorge) (2009)
- Coping with abstraction in object orientation with a special focus on interface classes (Seite 155 - 177) (Ilana Lavy, Rami Rashkovits, Roy Kouris) (2009)
- Planning readings - a comparative exploration of basic algorithms (Seite 179 - 192) (Justus H. Piater) (2009)
- An entrepreneurial approach to project-based courses (Seite 193 - 204) (Orest Pilskalns) (2009)
Dieses Journal erwähnt ...
Dieses Journal erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Informatik-Didaktik, Informatik-Unterricht (Fachinformatik) |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
2 Erwähnungen
- Koli Calling 2015 - Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 19-22, 2015 (Päivi Kinnunen, Judy Sheard) (2015)
- Collaborative course project for practicing component-based software engineering (André L. Santos 0001) (2015)
- Koli Calling 2018 - Proceedings of the 18th Koli Calling International Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 22-25, 2018 (Mike Joy, Petri Ihantola) (2018)
- Statistical Frequency-Analysis of Misconceptions In Object-Oriented-Programming - Regularized PCR Models for Frequency Analysis across OOP Concepts and related Factors (Riko Kelter, Matthias Kramer, Torsten Brinda) (2018)
Volltext dieses Dokuments
A comprehensive survey on the status of social and professional issues in United States undergraduate computer science programs and recommendations: Artikel als Volltext (: , 684 kByte; : 2020-11-28) | |
Coping with abstraction in object orientation with a special focus on interface classes: Artikel als Volltext (: , 1115 kByte; : 2020-11-28) | |
Planning readings: Artikel als Volltext (: , 307 kByte; : 2020-11-28) | |
An entrepreneurial approach to project-based courses: Artikel als Volltext (: , 122 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.