CSCL 20119th International Computer-Supported Collaborative Learning Conference, July 4-8, 2011, Hong Kong, China (Long Papers)
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Volume I of the Proceedings includes the papers that were accepted through peer review for presentation as long
papers. These papers were submitted in November 2010 and were reviewed by three anonymous reviewers. A
member of the Program Committee then summarized the three reviews and wrote a recommendation. The three
Program Committee Co-Chairs considered the reviews and recommendations—and in many cases read the
papers. Based on this, they agreed on a list of 72 submissions to accept as long papers, grouping them into 18 sets of 4 thematically related papers that could be presented in the scheduled long-paper sessions. Out of 188
submissions of long papers, 72 (38%) were accepted as long papers, 45 (24%) as short papers, 48 (26%) as
posters and 23 (12%) were rejected.
Von Hans Spada, Gerry Stahl, Naomi Miyake, Nancy Law im Konferenz-Band CSCL 2011 (2011) Dieser Konferenz-Band erwähnt ...
Personen KB IB clear | William Damon | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | CSCLComputer-Supported Collaborative Learning , LehrerInnen-Bildungteacher training , Problemlösefähigkeitproblem solving skills , social network analysissocial network analysis | ||||||||||||||||||
Texte |
|
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
CSCL 2011: Gesamtes Buch als Volltext (: , 31019 kByte; : 2021-03-21) |
Anderswo suchen
Beat und diese Konferenz-Proceedings
Beat hat diese Konferenz-Proceedings während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.