Zusammenfassungen
This book takes a new approach to the growing field of e-learning in higher education. It provides an alternative perspective to the 'how to do it' books on e-learning. Instead the authors argue that in order to develop e-learning in the university we need to understand the texts and practices that are involved in learning and teaching using online and web-based technologies. It develops an approach which draws together social and cultural approaches to literacies, learning and technologies, illustrating these in practice through the exploration of case studies. The book will be of particular interest to educational developers who are concerned with the promises offered, but rarely delivered, with each new iteration of learning with technologies.
Von Klappentext im Buch Challenging E-Learning in the University (2008) Dieses Buch erwähnt ...
Personen KB IB clear | Fernando Flores , Peter Scrimshaw , Rupert Wegerif , Terry Winograd | |||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | E-LearningE-Learning , kulturelles Kapital , Zone of Proximal Development | |||||||||||||||||||||||||||
Bücher |
|
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.