/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Texte

Teaching Computational Thinking Patterns in Rural Communities

Carla Hester Croff
Zu finden in: Emerging Research, Practice, and Policy on Computational Thinking (Seite 175 bis 188), 2017 local web 
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Emerging Research, Practice, and Policy on Computational Thinking

In this chapter you will learn how a community college in rural Wyoming is implementing professional development resources in Computer Science and computational thinking skills for middle and high school teachers in their communities. The objective of the community college was to build relationships with schools to teach Computer Science concepts and computational thinking skills in the classroom. In this day and age, many people young and old are spending time on playing games or simulations. Why not teach Computer Science concepts and computational thinking skills through gaming and simulations? The project included teaching teachers about computational thinking patterns when teaching their students computer gaming and simulation creations. The creation of computer games and simulations requires algorithmic, critical thinking, problem-solving, and computational thinking skills. Teachers were taught what computational thinking patterns are, how to teach their students about computational thinking patterns, and how to create computer games and simulations stressing computational thinking skills. The teacher progress is measured by recorded observations, completed student projects, and surveys.

im Buch Emerging Research, Practice, and Policy on Computational Thinking (2017) im Text Teaching Computational Thinking Patterns in Rural Communities

iconDieses Kapitel erwähnt ...


Begriffe
KB IB clear
AgentCubes , AgentSheets , computational thinkingcomputational thinking , Computerspielecomputer game , Informatikcomputer science , LehrerInteacher , Schuleschool , Simulation

iconDieses Kapitel erwähnt vermutlich nicht ... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

iconTagcloud

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

Auf dem WWW Teaching Computational Thinking Patterns in Rural Communities: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 315 kByte; WWW: Link OK )

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und dieses Kapitel

Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.