/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Texte

Online vs Face-To-Face Engagement of Computing Teachers for their Professional Development Needs

Sue Sentance, Simon Humphreys
Zu finden in: ISSEP 2015 (Seite 69 bis 81), 2015 local web 
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

ISSEP 2015After a period of intense activity in preparation for the transition, Computing has been implemented in the curriculum in England for all children from ages 5-16. In this paper we investigate the aspects of professional development that Computing teachers are utilising. We conducted a survey of over 900 Computing teachers in England and use the results to reflect on the benefits of face-to-face vs online communities to support teachers. Our results show that teachers find the face-to-face events and training to be useful, and that teachers in our community are participating in many hours of professional development in order to address their needs in content knowledge and pedagogical content knowledge in Computing. Furthermore an online community is valuable in supporting teachers who require resources, access to expertise and guidance on curriculum issues in addition to face-to-face training, networking and support.
Von Sue Sentance, Simon Humphreys im Konferenz-Band ISSEP 2015 (2015) im Text Online vs Face-To-Face Engagement of Computing Teachers for their Professional Development Needs

iconDieses Konferenz-Paper erwähnt ...

iconTagcloud

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen (SVG)

iconErwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Online vs Face-To-Face Engagement of Computing Teachers for their Professional Development Needs: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 439 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.