Adapting to Changing Landscapes in EducationSebastian Fiedler, Barbara Kieslinger
|
![]() |

Zusammenfassungen


Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Dieses Konferenz-Paper erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | del.icio.us, Weblogs in education, Wiki in education |
Tagcloud
Zitate aus diesem Konferenz-Paper
In many cases organisational affiliations do not last long enough to justify the adaptation and change of personal workflows to proprietary institutional solutions.
von Sebastian Fiedler, Barbara Kieslinger im Konferenz-Band Micromedia & e-Learning 2.0: Gaining the Big Picture (2006) im Text Adapting to Changing Landscapes in Education Many institutional policies are still based on the illusion that all relevant technical support and mediation happens (and should happen) within the institutional boundaries. In addition, very often security aspects are mentioned as one of the main arguments against any liberalisation and opening of the institutional landscape.
von Sebastian Fiedler, Barbara Kieslinger im Konferenz-Band Micromedia & e-Learning 2.0: Gaining the Big Picture (2006) im Text Adapting to Changing Landscapes in Education
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
2 Erwähnungen 
- Micromedia and Corporate Learning - Proceedings of the 3rd International Microlearning 2007 Conference (Martin Lindner, Peter A. Bruck) (2007)
- The Microlearning Agenda in the Age of Educational Media (Norm Friesen)
- The Microlearning Agenda in the Age of Educational Media (Norm Friesen)
- eLearning Papers Nr. 9 (2008)
- On the way towards Personal Learning Environments - Seven crucial aspects (Sandra Schön, Wolf Hilzensauer) (2008)
- On the way towards Personal Learning Environments - Seven crucial aspects (Sandra Schön, Wolf Hilzensauer) (2008)
Volltext dieses Dokuments
Anderswo suchen 
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er Dieses Konferenz-Paper ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.