Open Learning and Teaching in Educational Communities9th European Conference
on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2014 Graz, Austria, September 16-19, 2014
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This book constitutes the refereed proceedings of the 9th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2014, held in Graz, Austria, in September 2014. The 27 full papers and 18 short papers presented were carefully reviewed and selected from 165 submissions. They address topics such as informal learning, self-regulated and self-directed learning, reflective learning, inquiry based learning, communities of learners and communities of practice, learning design, learning analytics, personalization and adaptation, social media, computer supported collaborative learning, massive open online courses, schools and universities of the future.
Von Klappentext im Konferenz-Band Open Learning and Teaching
in Educational Communities (2014) Dieser Konferenz-Band erwähnt ...
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
Open Learning and Teaching in Educational Communities: Gesamtes Buch als Volltext (: , 25141 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und diese Konferenz-Proceedings
Beat hat diese Konferenz-Proceedings während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.