CoolfarmingTurn Your Great Idea into the Next Big Thing
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Pursuing new ideas is clearly the way to gain business advantage in the new millennium. But it's not enough to simply chase after ideas that have already happened. To truly benefit, individuals and organizations have to foster the new creative impulses around them. "Coolfarming" shows readers how they, like bee keepers, can nurture exciting trends and unleash their creative swarm's output of 'next big ideas.' This book features real life examples from Linux to Twilight, from Procter & Gamble to Apple. Those who want to stay ahead of the curve and ride a wave of profit need to learn how to find, develop, and popularize the trends of tomorrow. "Coolfarming" is the answer.
Von Klappentext im Buch Coolfarming (2010) Dieses Buch erwähnt ...
Personen KB IB clear | Scott Cooper , Peter A. Gloor | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Pheromone , social network analysissocial network analysis | ||||||||||||||||||
Bücher |
|
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.