CoolhuntingChasing Down the Next Big Thing
Peter A. Gloor, Scott Cooper
,
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
What do the iPod, MySpace, Facebook, and YouTube all have in common? They're fresh, they're hot, and most importantly--they're cool. But while many companies embark on the eternal quest for the next big thing, very few know how to actually find it. Coolhunting will take you into the very heart of the search and show you how to find trendsetters, spot innovations, and turn brilliant ideas into hot new trends. Major companies like Starbucks and Procter & Gamble have already discovered the power of coolhunting. Now, you can learn how to:
Von Klappentext im Buch Coolhunting (2007) - Tap into the principles of cool and identify the trends that are truly cutting-edge
- cultivate the skills and techniques of highly effective coolhunters
- pinpoint developing trends using smartbadges
Dieses Buch erwähnt ...
Personen KB IB clear | Clayton Christensen , Peter A. Gloor | |||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Innovationinnovation , MemexMemex , social network analysissocial network analysis | |||||||||||||||||||||||||||
Bücher |
|
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen
- Coolfarming - Turn Your Great Idea into the Next Big Thing (Peter A. Gloor) (2010)
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.