Measuring Teacher Attitudes, Competencies, and Pedagogical Practices in Support of Student Learning and Classroom Technology IntegrationZu finden in: Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Seite 357 bis 374), 2018
|
|
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
In this chapter we feature instruments to measure teacher attitudes, competencies, and pedagogical practices judged to be important for effectively integrating technology into the classroom learning environment. The ability to assess a teacher’s level on these attributes is important because positive attitudes, proficiency, and effective pedagogical strategies are necessary to foster quality student learning. Specific instruments that serve as exemplars for teacher appraisal are introduced. The importance of including more than one type of measure to comprehensively assess teacher needs and prescribe appropriate professional development is discussed.
Von Rhonda Christensen, Gerald Knezek im Buch Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (2018) im Text Measuring Teacher Attitudes, Competencies, and Pedagogical Practices in Support of Student Learning and Classroom Technology Integration Dieses Kapitel erwähnt ...
Zitationsgraph
Zeitleiste
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Measuring Teacher Attitudes, Competencies, and Pedagogical Practices in Support of Student Learning and Classroom Technology Integration: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 370 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.