Technology Implementation and Teacher EducationReflective Models (Premier Reference Source)
|
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Todays students are faced with the challenge of utilizing technology to support not only their personal lives, but also their academic careers.
Technology Implementation and Teacher Education: Reflective Models provides teachers with the resources needed to address this challenge and develop new methodologies for addressing technology in practice. With chapters focusing on online and blended learning, subject-specific teacher education and social and affective issues, this reference provides a comprehensive, international perspective on the role of technology in shaping educational practices.
Von Klappentext im Buch Technology Implementation and Teacher Education (2010) Technology Implementation and Teacher Education: Reflective Models provides teachers with the resources needed to address this challenge and develop new methodologies for addressing technology in practice. With chapters focusing on online and blended learning, subject-specific teacher education and social and affective issues, this reference provides a comprehensive, international perspective on the role of technology in shaping educational practices.
Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Blended LearningBlended Learning , LehrerInteacher , LehrerInnen-Bildungteacher training , Lernenlearning , Zone of Proximal Development |
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Kinder, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Titel | Format | Bez. | Aufl. | Jahr | ISBN | ||||||
Technology Implementation and Teacher Education | E | - | - | 0 | 1615208976 |
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.