iPads in the Early Years
James Bird
Zu finden in: Teaching with Tablets, 2015
Diese Seite wurde seit 9 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This chapter focuses on the use of iPads within the Early Years Foundation Stage (EYFS). It includes a number of short examples of using iPads in a variety of ways – both as pedagogical and administrative tools. The use of tablets, and specifically iPads, in the EYFS is perhaps less developed than in other areas of primary schools. Part of the reason for this may stem from teachers’ philosophical stance on the place of technology within EYFS settings – this issue, alongside suggestions for the mitigation of concerns about early technology, are included within the discussion.
Von James Bird im Buch Teaching with Tablets (2015) im Text iPads in the Early Years Dieses Kapitel erwähnt ...
Personen KB IB clear | Wilma Clark , Rose Luckin | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | iPad , LehrerInteacher , Schuleschool , TabletTablet , Tablets in educationTablets in education | ||||||||||||||||||
Texte |
|
Dieses Kapitel erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Kinder, Lernen, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.