Growing up with GoogleWhat it means to education
Zu finden in: Emerging technologies for learning III (Seite 11 bis 29), 2008
|
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Diana Oblinger explores the ‘net generation’ who can seamlessly move
between their real and digital lives. Their behaviours, preferences and
expectations may be very different from those of their teachers. Diana
examines the characteristics of these learners, the possibilities offered by new
technologies and the skills that an education system needs to provide for the
21st century. She also argues that we need to adapt to this rapidly evolving
context and goes on to explore the implications for learning space design,
assessment and learning and teaching.
Von Klappentext in der Broschüre Emerging technologies for learning III (2008) im Text Growing up with Google Dieser Text erwähnt ...
Personen KB IB clear | Carie Windham | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Avataravatar , CommunityCommunity , facebook , flickr , Google , Lernenlearning , Second lifeSecond life , Technologietechnology , Twitter , World of Warcraft , WWW (World Wide Web)World Wide Web | ||||||||||||||||||
Bücher |
| ||||||||||||||||||
Texte |
|
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | del.icio.us, Internet |
Tagcloud
Zitationsgraph
1 Erwähnungen
- Serious Games and Edutainment Applications (Minhua Ma, Andreas Oikonomou, Lakhmi C. Jain) (2012)
- 21. Experiences of Promoting Student Engagement Through Game-Enhanced Learning (Therese Charles, David Bustard, Michael David Black)
Volltext dieses Dokuments
Growing up with Google: Artikel als Volltext (: , 468 kByte) | |
Growing up with Google: Artikel als Volltext (: , 468 kByte) |
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.