Interdisciplinary Models and Tools for Serious GamesEmerging Concepts and Future Directions
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Zusammenfassungen
An exciting and burgeoning new field, the study of serious games has grown from a collection of radical ideas to a recognized and unique tool to create an engaging learning environment. Interdisciplinary Models and Tools for Serious Games: Emerging Concepts and Future Directions brings cross-disciplinary awareness into the study of games and learning by integrating theoretical models and myriad concepts from distinct fields of study, and applying them to digital game-based learning. Offering unique perspectives from authors worldwide, this book will provide insight and inspiration for technology educators, designers of educational or serious games, and anyone working or conducting research in the field of serious gaming.
Von Klappentext im Buch Interdisciplinary Models and Tools for Serious Games (2010) Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Computerspielecomputer game , game-based learninggame-based learning , Lernenlearning , Problemlösefähigkeitproblem solving skills , serious gamesserious games |
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Titel | Format | Bez. | Aufl. | Jahr | ISBN | ||||||
Interdisciplinary Models and Tools for Serious Games | e | - | - | 0 | 1615207198 |
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.