Mobile technologies: transforming the future of learning
Geoff Stead
Zu finden in: Emerging Technologies for Learning, 2006
Diese Seite wurde seit 6 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Mobile technology is all around us. As devices become cheaper and more interconnected, we are changing the way we use
them and integrating them into our personal cocoon of communication, collaboration, entertainment and media creation.
The future is more mobile, more connected and more personalised. New generations of learners will expect this as the norm.
They will be connected with many different devices, and demand equality, inclusion and always-on access wherever they are.
Von Geoff Stead in der Broschüre Emerging Technologies for Learning (2006) im Text Mobile technologies: transforming the future of learning Dieser Text erwähnt ...
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Kinder, LehrerIn, Unterricht |
Tagcloud
Zitate aus diesem Text
The final lesson is a softer one. We found that the best way to
understand how to fit mobile learning into your teaching is to try
it out yourself. There is a bit of technical understanding that tutors
need to have before starting, but most of the learning for tutors
and students can take place on the job.
von Geoff Stead in der Broschüre Emerging Technologies for Learning (2006) im Text Mobile technologies: transforming the future of learning The importance of ownership:
Mobile devices are not the same as library books. The more you
use them, the harder it becomes to give them back and the
more they become part of your life resources. Learners who
invest the time in learning to use them develop a strong sense
of ownership and learning autonomy.
von Geoff Stead in der Broschüre Emerging Technologies for Learning (2006) im Text Mobile technologies: transforming the future of learning Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er Dieser Text ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.