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Zusammenfassungen
Here’s the elevator pitch: designing for mobile
first not only prepares you for the explosive
growth and new opportunities on the mobile
internet, it forces you to focus and enables you
to innovate in ways you previously couldn’t.
Of course there’s a lot of detail behind that statement,
which is what this part is all about.
Our industry's long wait for the complete, strategic guide to mobile web design is finally over. Former Yahoo! design architect and co-creator of Bagcheck Luke Wroblewski knows more about mobile experience than the rest of us, and packs all he knows into this entertaining, to-the-point guidebook. Its data-driven strategies and battle tested techniques will make you a master of mobile-and improve your non-mobile design, too!
Mobile First: Gesamtes Buch als Volltext (: , 12144 kByte)
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Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.