Classroom Response Systems
A Review of the Literature
Carmen Fies, Jill Marshall
Erstpublikation in: Journal of Science Education and Technology, Vol. 15, No. 1, March
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Zusammenfassungen
As the frequency with which Classroom Response Systems (CRSs) are used is increasing, it
becomes more and more important to define the affordances and limitations of these tools.
Currently existing literature is largely either anecdotal or focuses on comparing CRS and
non-CRS environments that are unequal in other aspects as well. In addition, the literature
primarily describes situations in which the CRS is used to provide an individual as opposed
to a group response. This article points to the need for a concerted research effort, one that
rigorously explores conditions of use across diverse settings and pedagogies.
Von Carmen Fies, Jill Marshall im Text Classroom Response Systems Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel erwähnt ...
Personen KB IB clear | Catherine H. Crouch , Sarah Davis , Robert J. Dufresne , William J. Gerace , William J. Leonard , Peter Lonsdale , Eric Mazur , Jose P. Mestre , Laura Naismith , Roy Pea , Jeremy Roschelle , Mike Sharples , Giasemi Vavoula , Laura Wenk | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | AffordanceAffordance , Classroom response systemClassroom response system , Peer Instruction | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
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Beat und dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel
Beat hat Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.