Rethinking Learning for a Digital AgeHow Learners are Shaping their own Experiences
|
Zusammenfassungen
Rethinking Learning for a Digital Age:
- moves beyond stereotypes of the "net generation" to explore the diversity of e-learning experiences today
- analyses learners' experiences holistically, across the many technologies and learning opportunities they encounter
- reveals digital-age learners as creative actors and networkers in their own right, who make strategic choices about their use of digital applications and learning approaches.
Today’s learners are active participants in their learning experiences and are shaping their own educational environments. Professors, learning practitioners, researchers, and policy-makers will find Rethinking Learning for a Digital Age invaluable for understanding the learning experience, and shaping their own responses.
Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Denkenthinking , Lernenlearning , microbloggingmicroblogging , social network analysissocial network analysis |
Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.