Mobile Learning in K-12 EducationPersonal Meets Systemic
John Turner
Zu finden in: Mobile Learning Design (Seite 221 bis 238), 2016
|
|
Zusammenfassungen
This paper investigates one school´s journey towards integrating mobile learning within its institutional structures. This includes a comparison of the school´s objectives against mobile learning affordances. The approach takes into account the cultural contexts, dynamic nature of digital change, and school structural challenges that impact on providing worthwhile education outcomes. Several in-school case reviews on mobile learning use within the school look at mobile learning integration. As well as providing insights for other schools to consider, possible ways forward are presented for better understanding the dynamic relationship between mobile learning and school intentions, as well as challenges that go with ever-evolving digital technologies.
Dieses Kapitel erwähnt ...
Dieses Kapitel erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, Kinder, LehrerIn, Lernen, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Mobile Learning in K-12 Education: Personal Meets Systemic: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 428 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.