Physical and Virtual Laboratories in Science and Engineering EducationTon de Jong, Marcia C. Linn, Zacharias C. Zacharia
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Zusammenfassungen
The world needs young people who are skillful in and enthusiastic about science and who view
science as their future career field. Ensuring that we will have such young people requires
initiatives that engage students in interesting and motivating science experiences. Today, students
can investigate scientific phenomena using the tools, data collection techniques, models, and
theories of science in physical laboratories that support interactions with the material world or in
virtual laboratories that take advantage of simulations. Here, we review a selection of the literature to contrast the value of physical and virtual investigations and to offer recommendations for combining the two to strengthen science learning.
Von Ton de Jong, Marcia C. Linn, Zacharias C. Zacharia im Text Physical and Virtual Laboratories in Science and Engineering Education Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Lernenlearning , Simulation , Wissenschaftscience |
Zitationsgraph
3 Erwähnungen
- Ten steps to complex learning - A Systematic Approach to Four-Component Instructional Design (Jeroen van Merriënboer, Paul A. Kirschner) (2007)
- Didaktische Potenziale digitaler Medien - Der Einsatz digitaler Technologien aus grundschul- und mediendidaktischer Sicht (Thomas Irion, Katharina Scheiter) (2018)
- PISA 2022 - Analyse der Bildungsergebnisse in Deutschland (Doris Lewalter, Jennifer Diedrich, Frank Goldhammer, Olaf Köller, Kristina Reiss) (2023)
- Digitalisierungsbezogene Lerngelegenheiten und -aktivitäten in Schule und Freizeit (Doris Lewalter, Tamara Kastorff, Stephanie Moser)
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Physical and Virtual Laboratories in Science and Engineering Education: Artikel als Volltext (: , 410 kByte; : 2020-11-28) |
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Beat und dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel
Beat hat Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.