Exploiting ICT to improve parental engagement, moving towards online reportingAn introduction for Primary Schools
Publikationsdatum:
Zu finden in: Exploiting ICT to improve parental engagement, moving towards online reporting, 2009
|
|
Diese Seite wurde seit 14 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
The primary school toolkit has been developed to provide guidelines and a framework to help primary schools exploit ICT to improve parental engagement with their schools and with learners.
The toolkit contains a dvd and three publications: An introduction for primary schools; Getting started; Framework guide for primary schools.
The framework for online reporting is included as a set of four posters to help you to assess your primary school's readiness for online reporting and determine priority areas of attention. The posters from the publication are available to download in Word, so you can add your own notes.
Von BECTA im Text Exploiting ICT to improve parental engagement, moving towards online reporting (2009) The toolkit contains a dvd and three publications: An introduction for primary schools; Getting started; Framework guide for primary schools.
The framework for online reporting is included as a set of four posters to help you to assess your primary school's readiness for online reporting and determine priority areas of attention. The posters from the publication are available to download in Word, so you can add your own notes.
Dieser Text erwähnt ...
Aussagen KB IB clear | Eltern beeinflussen den Schulerfolg ihrer Kinder
ICT kann die Beziehung zwischen Schule und Eltern fördern |
Begriffe KB IB clear | Elternparents , ICTICT , Schuleschool |
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Kinder, LehrerIn, Unterricht |
Tagcloud
1 Erwähnungen
- Lernplattformen in Schulen - Ansätze für E-Learning und Blended Learning in Präsenzklassen (Dominik Petko) (2010)
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.