Cell Phones as Learning Tools
Zu finden in: Toys to Tools, 2008
Diese Seite wurde seit 15 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This chapter focuses on the potential benefits of using cell phones in learning. Although the media often emphasize the reasons why educators do not or should not consider cell phones as learning tools, it is important to contemplate the other side of ehe argument—why educators should consider cell phones as learning tools. This chapter briefly describes the research in literacy education, learning technologies, and youth studies that supports innegrating cell phones into schools. At the same time, it is still important to explore the common concerns that educators have with integrating cell phones into their classrooms, and chapter 2 explores the many reasons why cell phones are controversial for classroom instruction.
Von Liz Kolb im Buch Toys to Tools (2008) im Text Cell Phones as Learning Tools Dieser Text erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | LehrerInteacher , Lernenlearning , Mobiltelefonmobile phone , Mobiltelefone in der Schulecell phones in learning , Schuleschool |
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Handyverbot in der Schule, iPhone, Kinder, Projektschule Goldau, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieser Text einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.