/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Openness, Dynamic Specialization, and the Disaggregated Future of Higher Education

David A. Wiley, John Hilton III
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 5 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

In the opening article, Wiley and Hilton overview societal changes that decrease the alignment of higher education institutions with the supersystem in which they exist. Their paper argues that increasing institutional openness is a prerequisite to other critical changes required to keep higher education relevant in a quickly changing world.
Von David A. Wiley, John Hilton III in der Zeitschrift International Review of Research in Open and Distance Learning (2009) im Text Openness and the Future of Higher Education
Openness is a fundamental value underlying significant changes in society and is a prerequisite to changes institutions of higher education need to make in order to remain relevant to the society in which they exist. There are a number of ways institutions can be more open, including programs of open sharing of educational materials. Individual faculty can also choose to be more open without waiting for institutional programs. Increasing degrees of openness in society coupled with innovations in business strategy like dynamic specialization are enabling radical experiments in higher education and exerting increasing competitive pressure on conventional higher education institutions. No single response to the changes in the supersystem of higher education can successfully address every institution’s situation. However, every institution must begin addressing openness as a core organizational value if it desires to both remain relevant to its learners and to contribute to the positive advancement of the field of higher education.
Von David A. Wiley, John Hilton III in der Zeitschrift International Review of Research in Open and Distance Learning (2009) im Text Openness, Dynamic Specialization, and the Disaggregated Future of Higher Education

iconDieser Zeitschriftenartikel erwähnt...

iconTagcloud

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen als Pixelgrafik (PNG) Vektorgrafik (SVG)

iconVolltext dieses Dokuments

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf diesen Zeitschriftenartikel 2
Verweise von diesem Zeitschriftenartikel 111
Webzugriffe auf diesen Zeitschriftenartikel 171522311264123711413213421313124311121225132412211122711321212121331434
200920102011201220132014201520162017