Computational Thinking and Using Programming to Learn
Zu finden in: Learner-Centered Design of Computing Education, 2015
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Zusammenfassungen
Chapter 3 considers the goal of using computing as a tool to support learning in other
domains, including the goals of computational thinking. One of the student populations
in this chapter is STEM students. eir goal is to be educated citizens and workers, who
can use physics, mathematics, and STEM problem-solving skills in their lives. For these students, much of the research has emphasized programming as a medium. Programs are a
notation that expresses causality and time better than traditional mathematics.
Von Mark Guzdial im Buch Learner-Centered Design of Computing Education (2015) im Text What Does Computing for Everyone Mean? Dieses Kapitel erwähnt ...
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Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.