One-to-One ComputingChris Lehmann, Pamela Livingston
Zu finden in: What School Leaders Need to Know About Digital Technologies and Social Media, 2011
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Zusammenfassungen
This chapter is, in many respects, an attempt to codify a series of questions that 1:1 schools have had to answer, whether they did so deliberately or on the fly. It is meant to prepare you for the many issues that you will face on the way to a successful 1:1 program. What it does not do is speak to the influential, authentic change you will see if your school does this well. When combined with a powerful change in pedagogical practice, a 1:1 computing program can help students and teachers create a learning environment that is truly transformative for all involved. The potential to create new ideas and solve problems when a digital device is in the hands of your students - along with access to the open-ended, accessible tools of Web 2.0 - can move schools from enclosed institutions surrounded by four walls to organizations at the forefront of deep and expansive learning.
Von Chris Lehmann, Pamela Livingston im Buch What School Leaders Need to Know About Digital Technologies and Social Media (2011) im Text One-to-One Computing Dieses Kapitel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Notebooklaptop , One-to-One-ComputingOne-to-One-Computing , Schuleschool , TabletTablet |
Dieses Kapitel erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Ein Notebook pro StudentIn (ENpS), iPad, LehrerIn, Notebooks an Schulen, Tablets in education, Unterricht |
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Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.