Tips for BYOD K12 ProgramsCritical issue in moving to "Bring Your Own Device."
Publikationsdatum:
|
|
Diese Seite wurde seit 8 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Make no mistake: 2015 is the year in which each and every student in America’s K12 public school system will have a mobile device to use for curricular purposes, 24/7. For the majority of schools, one-to-one will be achieved because they will have adopted a BYOD policy: Bring your own device. Schools simply can’t afford to buy a computing device for every student: Bonds aren’t passing, and budgets are being slashed. And most school-age children are acquiring their own mobile computing devices for entertainment and communication. But there is no free lunch - surprise! Building on our previous column on the inevitability of BYOD, in this column we dive more deeply into the specific issues that schools will face as they adopt BYOD. Here we present a checklist, and we urge administrators to write down their position on each of these issues. Remember that no position is still a position, albeit a dangerous one.
Von Cathleen Norris, Elliot Soloway im Text Tips for BYOD K12 Programs (2011) Dieser Text erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | BYODbring your own device , Kinderchildren , One-to-One-ComputingOne-to-One-Computing , Schuleschool |
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Ein Notebook pro StudentIn (ENpS), Eltern, LehrerIn, Lernen, Notebooks an Schulen, Unterricht |
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
Tips for BYOD K12 Programs: Artikel als Volltext (: , 32 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2015-10-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.