/ en / Traditional / mobile

Beats Biblionetz - Texte

Online vs Face-To-Face Engagement of Computing Teachers for their Professional Development Needs

Sue Sentance, Simon Humphreys
Zu finden in: ISSEP 2015 (Seite 69 bis 81), 2015    
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

After a period of intense activity in preparation for the transition, Computing has been implemented in the curriculum in England for all children from ages 5-16. In this paper we investigate the aspects of professional development that Computing teachers are utilising. We conducted a survey of over 900 Computing teachers in England and use the results to reflect on the benefits of face-to-face vs online communities to support teachers. Our results show that teachers find the face-to-face events and training to be useful, and that teachers in our community are participating in many hours of professional development in order to address their needs in content knowledge and pedagogical content knowledge in Computing. Furthermore an online community is valuable in supporting teachers who require resources, access to expertise and guidance on curriculum issues in addition to face-to-face training, networking and support.
Von Sue Sentance, Simon Humphreys im Konferenz-Band ISSEP 2015 (2015) im Text Online vs Face-To-Face Engagement of Computing Teachers for their Professional Development Needs

iconDieses Kapitel erwähnt...

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

LokalAuf dem WWW Online vs Face-To-Face Engagement of Computing Teachers for their Professional Development Needs: Artikel als Volltext bei Springerlink (lokal: PDF, 439 kByte; WWW: Link OK 2017-06-28)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.

Verweise auf dieses Kapitel 1
Verweise von diesem Kapitel 1
Webzugriffe auf dieses Kapitel 222112131
201520162017