Evolution of IT and Related Educational Policies in International OrganizationsJef Moonen
Zu finden in: International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Seite 1071 bis 1081), 2009
|
|
Diese Seite wurde seit 5 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This introductory chapter for this section of the Handbook contains three parts. The first part starts with some comments about the potential influence of the evolution of IT on educational policy. The second part refers to how international organisations create, support, and stimulate educational policies incorporating the influence of IT. A third part describes and explains a global framework to be used to categorize policies conducted in different regions and countries in Chapters 11.3- 11.8 of this section of the Handbook. The framework is expressed by a matrix with rows relating to dimensions of policy and columns to different stages of policy implementation. Indicating different country's or clusters of countries& position on each row and column can give a comprehensive overview of existing policies.
Von Jef Moonen im Buch International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (2009) im Text Evolution of IT and Related Educational Policies in International Organizations Dieses Kapitel erwähnt ...
1 Erwähnungen
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Evolution of IT and Related Educational Policies in International Organizations: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 123 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.