Teachers: the major players in the education process
Zu finden in: Visible Learning for Teachers, 2012
Diese Seite wurde seit 12 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
A major claim in this chapter is that the differences between high-effect and low-effect teachers are primarily related to die attitudes and expectations that teachers have when they decide on the key issues of teaching - that is, what to teach and at what level of difficulty, and their understandings of progress and of the effects of their teaching. It is some teachers doing some things with a certain attitude or belief System that truly makes the difference. This brings me to the first set of attributes that relate to Visible learning inside': passionate and inspired teachers.
Von John Hattie im Buch Visible Learning for Teachers (2012) im Text Teachers: the major players in the education process Dieser Text erwähnt ...
Aussagen KB IB clear | Die Lehrperson ist der wichtigste Faktor für guten Unterricht |
Begriffe KB IB clear | Effektstärkeeffect size , LehrerInteacher , teacher beliefsteacher beliefs |
Dieser Text erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Metaanalyse, Schule, Unterricht |
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieser Text einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.