Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Interactive visualizations combined with online inquiry and embedded assessments can deepen student understanding of complex ideas in science.
Von Marcia C. Linn, Hee-Sun Lee, Robert Tinker, Freda Husic, Jennifer L. Chiu im Text Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science (2006) Dieser Text erwähnt ...
Zitate aus diesem Text
When students engage in inquiry and learn to integrate their ideas, they are prepared to apply what they learn in science classes to contexts beyond the classroom. For schools to teach inquiry and knowledge integration, both instruction and assessment need to change. Our findings and other similar studies show that typical multiple-choice science assessments are not sensitive to instruction designed to promote coherent (17, 18) or deep understanding of science topics (19).
von Marcia C. Linn, Hee-Sun Lee, Robert Tinker, Freda Husic, Jennifer L. Chiu im Text Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science (2006) 1 Erwähnungen
- Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Joke Voogt, Gerald Knezek, Rhonda Christensen, Kwok-Wing Lai) (2018)
- 11. Developing Scientific Inquiry in Technology-Enhanced Learning Environments (Carol K. K. Chan, Yuqin Yang)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Teaching and Assessing Knowledge Integration in Science: Artikel als Volltext (: , 126 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er Dieser Text ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.