Preparing Instructional DesignersTraditional and Emerging Perspectives
Monica W. Tracey, Elizabeth Boling
Zu finden in: Handbook of Research on Educational Communications and Technology (Seite 653 bis 660), 2014
|
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
While official definitions and textbooks in the field reflect a conception of design in which little has changed in decades, there has been a growing awareness since the early 1990s that broader conceptions of design could benefit practice in instructional design. Preparations of instructional designers in college programs traditionally include the use of instructional design models and processes incorporating project work. Approaches based on studio design are recently emerging in some programs. Research on design practice and the effectiveness of design pedagogies in the field are called for.
Von Monica W. Tracey, Elizabeth Boling im Buch Handbook of Research on Educational Communications and Technology (2014) im Text Preparing Instructional Designers Dieses Kapitel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | design thinking |
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen
- Ten steps to complex learning - A Systematic Approach to Four-Component Instructional Design (Jeroen van Merriënboer, Paul A. Kirschner) (2007)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Preparing Instructional Designers: Traditional and Emerging Perspectives: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 220 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.