Using mobile technologies to develop new ways of teaching and learningJan Herrington, Anthony Herrington, Jessica Mantei, Ian Olney, Brian Ferry
Zu finden in: New Technologies, New Pedagogies, 2009
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Zusammenfassungen
The chapters of this e-book comprise the pedagogical and research endeavours of a team of academics in higher education who worked with mobile learning devices over two years on a project entitled New Technologies: New Pedagogies project: Using mobile technologies to develop new ways of teaching and learning. The project endeavoured to take an innovative approach not only in the creation of new, authentic pedagogies for mobile devices but also in the action learning approach adopted for the professional development of participants. The project involved 15 people including teachers, IT and PD personnel. It was a large and ambitious project that resulted not only in a range of innovative pedagogies, but in the creation of more knowledgeable and confident users of mobile technologies among teachers and students.
Von Jan Herrington, Anthony Herrington, Jessica Mantei, Ian Olney, Brian Ferry im Buch New Technologies, New Pedagogies (2009) im Text Using mobile technologies to develop new ways of teaching and learning Dieser Text erwähnt ...
Personen KB IB clear | Bryan Alexander , Donald A. Norman , David Perry | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | design-based researchdesign-based research , Handheld / PDAHandheld , Handheld / PDA in schoolHandheld / PDA in school | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
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Using mobile technologies to develop new ways of teaching and learning: Artikel als Volltext (: , 305 kByte; : 2021-03-21) |
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Beat und dieser Text
Beat hat Dieser Text während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.