Learning by Exploring Microworlds and Virtual Realities
Zu finden in: Learning to Solve Problems with Technology (2nd ed.), 2003
Diese Seite wurde seit 6 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Chapter 7 is a new chapter that focuses on immersive, exploratory environments. Microworlds enable learners to speculate about phenomena in a simplified representation of the real world, and tobtest hypotheses. This chapter also briefly introduces virtual realities, which are only beginning to find their way into educational venues. Virtual reality environments hold great promise as the most engaging, authentic, and interactive environments yet. The technology is not yet available to make these environments widely available; that will change soon.
Von Jane Howland, David H. Jonassen, Rose M. Marra, Joi Moore im Buch Learning to Solve Problems with Technology (2nd ed.) (2003) Dieser Text erwähnt ...
Personen KB IB clear | David H. Jonassen , Seymour Papert | |||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Lernenlearning , LOGO (Programmiersprache)LOGO (programming language) , Media Lab (MIT)Media Lab (MIT) , MIT , Virtual Realityvirtual reality , Virtualitätvirtuality | |||||||||||||||||||||||||||
Bücher |
|
Tagcloud
Zitationsgraph
Anderswo suchen
Beat und dieser Text
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er Dieser Text ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.