E-learning technology - Convergence with the mainstreamColin Harrison
Zu finden in:
|
![]() |
Zusammenfassungen


In this talk I will describe our approach to this problem of modelling experiences and how we intend to apply in the area of learning.
Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Patrick Lambe | ||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||
![]() Texte |
|
Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Schule |
Tagcloud
Zitate aus diesem wissenschaftlichen Zeitschriftenartikel
Technology is not the limitation - understanding how to use it is the limitation.
von Colin Harrison an der Veranstaltung SEC III (2002) im Text E-learning technology - Convergence with the mainstream e-Learning applications will narrow down to a core of specific and unique needs, e.g. assessment, enrollment.
von Colin Harrison an der Veranstaltung SEC III (2002) im Text E-learning technology - Convergence with the mainstream e-Learning Enablers based on mainstream operating systems and middleware are now capable of supporting "all" e-Learning needs.
von Colin Harrison an der Veranstaltung SEC III (2002) im Text E-learning technology - Convergence with the mainstream Information delivery and collaboration for e-Learning will be configurations on top of generic operating system and middleware services.
von Colin Harrison an der Veranstaltung SEC III (2002) im Text E-learning technology - Convergence with the mainstream
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
![]() | E-learning technology - Convergence with the mainstream: Full Paper as PDF (![]() ![]() |
![]() | E-learning technology - Convergence with the mainstream: Full Praesentation as PDF (![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel
Beat hat Dieser wissenschaftliche Zeitschriftenartikel während seiner Assistenzzeit an der ETH Zürich ins Biblionetz aufgenommen. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.