STEM, TVCs, and Makerspaces in the Indian CurriculumRekha B. Koul, Rachel Sheffield, Leonie McIlvenny
Zu finden in: Teaching 21st Century Skills (Seite 157 bis 169)
|
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
India has a rapidly growing economy and has the second-largest population in the world of approximately 1.3 billion people. It has the highest number of youths, with the average age of 26 years, with 65% of the population below 35 years of age (UNDP, 2015). There are more than 1.5 million schools with over 260 million students enrolled, and, at a tertiary level, has approximately 864 universities, 40,026 colleges, and 11,669 institutes that cater for 3.57 million tertiary students (Koul, 2019). According to Sharma and Sharma (2015), education is organised by both State and Central Government.
Von Rekha B. Koul, Rachel Sheffield, Leonie McIlvenny im Buch Teaching 21st Century Skills im Text STEM, TVCs, and Makerspaces in the Indian Curriculum Dieses Kapitel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | maker movementmaker movement , MINTscience, technology, engineering, mathematics |
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
STEM, TVCs, and Makerspaces in the Indian Curriculum: Artikel als Volltext @ Springer (: , 320 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.