A Messaging Framework for Online EducatorsKaren Gebhardt, Kelly McKenna
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
|
![]() |

Zusammenfassungen
Messaging, such as emails, announcements, alerts, or phone calls, are often used as a way to inform or clarify course content or expectations, remediate or encourage student performance, or to build community. Drawing on research related to best practices in online education and student–teacher interactions, this paper provides a theoretical framework for messaging based on two dimensions: motivation for the message and content of the message. Instructors can use this framework to implement and more precisely target messaging to improve student learning outcomes.
Von Karen Gebhardt, Kelly McKenna im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text A Messaging Framework for Online Educators
Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
![]() Begriffe KB IB clear | Proctoring |
Volltext dieses Dokuments
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.