Latin American International School Faculty Uses and Gratifications of TechnologyLiliana Julio, Erik Kormos, Adam Morgan, Taylor Dopuch
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
|
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Web-based learning technologies are utilized worldwide in each grade level and subject of K-12 education. American accredited international schools in Latin America are no different. This study utilized a research-designed survey to analyze instructional technologies used by faculty in international
schools affiliated with the American Association of Schools in South America (AASSA). The survey also examined teacher perception related to technology integration. This information aimed to examine teacher feedback to help gain a cross-cultural perspective on technology use and perceived obstacles to success. Ultimately, this study provided an opportunity to develop an improved vision of
educational technology’s role in the learning process.
Von Liliana Julio, Erik Kormos, Adam Morgan, Taylor Dopuch im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Latin American International School Faculty Uses and Gratifications of Technology schools affiliated with the American Association of Schools in South America (AASSA). The survey also examined teacher perception related to technology integration. This information aimed to examine teacher feedback to help gain a cross-cultural perspective on technology use and perceived obstacles to success. Ultimately, this study provided an opportunity to develop an improved vision of
educational technology’s role in the learning process.
Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | microbloggingmicroblogging |
Volltext dieses Dokuments
Latin American International School Faculty Uses and Gratifications of Technology: Volltext als PDF (: , 140 kByte; : 2021-03-21) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.