Authentic Research for Technology EducationChris Merrill
Zu finden in: Handbook of Technology Education (Seite 101 bis 108), 2017
|
|
Diese Seite wurde seit 7 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
Technology educators at all grade levels are engaged in research. Some technology educators conduct informal research, while others implement formal, authentic research in their classrooms. The purpose of this chapter is to showcase action research in technology education as a method to authentically investigate problems technology educators may need to address in their classrooms. Action research has been defined for the technology educator, as well as the benefits and challenges of conducting authentic research. Further, the content of this chapter focuses on the approaches of action research, developing a research plan, and contextualizing action research in engineering design.
Von Chris Merrill im Buch Handbook of Technology Education (2017) im Text Authentic Research for Technology Education Dieses Kapitel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | action researchaction research |
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Authentic Research for Technology Education: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 97 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.