A Future-Focused EducationDesigned to Create the Innovators of Tomorrow
Laurie F. Ruberg, Aileen Owens
Zu finden in: Emerging Research, Practice, and Policy on Computational Thinking (Seite 367 bis 392), 2017
|
|
Zusammenfassungen
-
First, school district reform was aligned with regional efforts to improve K-12 learning through CT initiatives.
-
Second, integration of CT built upon effective teaching and learning practices across all core content areas.
-
Third, research partnerships helped to identify continuous improvements in CT implementation.
-
Fourth, changes to existing faculty positions, student schedules, learning projects, and school spaces were necessary and were customized for this district CT implementation plan.
Dieses Kapitel erwähnt ...
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
A Future-Focused Education: Designed to Create the Innovators of Tomorrow: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 376 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.