The Impact of Technology and Theory on Instructional Design Since 2000Scott J. Warren, Jennifer Lee, Anjum Najmi
Zu finden in: Handbook of Research on Educational Communications and Technology (Seite 89 bis 99), 2014
|
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
The impact of shifting epistemologies in the field of instructional design during the last century has had a major impact on how we design instruction. The goal of this chapter is to provide an overview of important shifts in ideas about what knowledge is, how it can be produced or constructed, and what it has meant for instructional design in the last decade. We discuss how technology has influenced instructor, learner, and designer beliefs about knowledge, instruction, and learning. Furthermore, we look at the changing landscape of theory and research that supports and questions these perspectives, and the implications it has on instructional practices.
Von Scott J. Warren, Young-Jin Lee, Anjum Najmi im Buch Handbook of Research on Educational Communications and Technology (2014) im Text The Impact of Technology and Theory on Instructional Design Since 2000 Dieses Kapitel erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | World of Warcraft |
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
The Impact of Technology and Theory on Instructional Design Since 2000: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 259 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.