EpilogueZu finden in: Guide to Teaching Computer Science (Seite 247 bis 247), 2011
|
|
Diese Seite wurde seit 11 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This Guide presents a comprehensive framework for the teaching of the MTCS course as well as the teaching of additional other computer science and computer science education courses. As has been mentioned in this Guide, not all issues related to the teaching of these topics can be addressed in one Guide. Indeed, we view this book as a Guide that enables each computer science educator to further develop and adopt the material the Guide presents for his or her individual needs. For example, the teaching of advanced computer science topics can be based on applying the principles presented in this Guide, such as active learning active learning, lab-based teaching lab-based teaching, and the variations in teaching methods teaching methods, types of questions types of questions, and tasks presented to the learners.
Von Orit Hazzan, Tami Lapidot, Noa Ragonis im Buch Guide to Teaching Computer Science (2011) im Text Epilogue Dieses Kapitel erwähnt ...
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Epilogue: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 1465 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Kapitel einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.