Using Dyknow Vision Software and Pen-enabled Computers to Increase Class Participation
Scott M. Thede
Zu finden in: The Impact of Tablet PCs and Pen-based Technology on Education 2006, 2006
Diese Seite wurde seit 6 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
One problem when teaching is the tendency for students to lose focus during classroom meetings, particularly lectures. This paper describes a technique (using penbased technology and a special software system) that can keep students’ attention during class, as well as help them learn by allowing them to apply their knowledge sooner after learning it than in a conventional classroom.
Von Scott M. Thede im Konferenz-Band The Impact of Tablet PCs and Pen-based Technology on Education 2006 (2006) im Text Using Dyknow Vision Software and Pen-enabled Computers to Increase Class Participation Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | Computercomputer , DyKnow , Tablet PCTablet PC , Tablet PCs in educationTablet PCs in education |
Dieses Konferenz-Paper erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | OneNote |
Tagcloud
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.